هدایای نقدی و جنسی

هدایای نقدی و جنسی

( جهت دیدن اسامی خیرین اینجا کلیک کنید )

خیرین و افراد نیکوکار کشورهای خارجی هم می توانند از طریق کپی کد رمز ارز پول اهدایی ( TxID یا Transaction ID یا Transaction code و یا TxHash ) و ارسال آن به ایمیل Sistaniy@yahoo.com نمایند. که هم به تولید خودروی اختراعی که کمک شایانی به کاهش آلودگی هوا و در نتیجه کاهش زمین گرمایی و تغییرات اقلیم ( و نجات بشریت ا ز اثرات مخرب آن مانند سیل ، خشکسالی ، آتش سوزی جنگل ها و …..) می نماِیید . ( کاهش آلودگی هوا باعث کاهش زمین گرمایی می شود و اگر دمای هوا به میزان 2 تا 5 درجه پایین بیاید . شاهد تغییر اقلیم ( و عوارض ناشی از آن مانند سیل ، خشکسالی رودخانه ها و چشمه ها ، آتش سوزی جنگل ها در روی زمین نخواهیم بود . )

هر چه دولت ها به در آمد بالیی که مثلآ در تولید خودرو به دست می آورند و باعث آلودگی هوا و ایجاد زمین گرمایی و تغییرات اقلیم می شوند . باید ذخیره کنند تا به جبران خسارات ناشی از سیل و خکشسالی و … بپردازند .

سؤالی که اینجا مطرح است این است که خودروی اختراعی بنده چه کمکی در جهت رفع این مشکل می کند .

1- اولآ در حمل و نقل شهری که از یک ماشین چهار سیلندر معمولآ برای حمل یک یا دو سرنشین استفاده میکنند .

2- دوم اینکه طول عرض زیاد ماشین ها باعث ایجاد ترافیک و کندی رفت و آمد می شود .

3- سوم مصرف بالای بنزین و در نتیجه شاهد آلودگی هوا ، تغییر اقلیم ، کاهش بارندگی ، ذوب شدن یخ های قطبی ( بالا آمدن آب دریا ها و اقیانوس و زیر آب رفتن بعضی از مناطق کشور ها ) و برف های کوه ها و تبدیل برف های بارشی به باران ها ی اسیدی و وارونگی هوا در زمستان و … را شاهد خواهیم بود .

4- کافی نبودن پارکینگ ها برای این همه خودروی تولیدی . ( تهران یعنی پارکینگ ، پارکینگ یعنی تهران )

5- مصرف بالای 100 میلیون لیتر بنزین در روز

6- عدم رغبت شرکت های خودرو سازی در تولید خودروهای دو نفره (به علت عدم تآمین منافع بالای شرکت ) و …

7-کمک به اقتصاد خانواده از نظر کاهش هزینه مصرف بنزین ، روغن ، لوازم یدکی و …

که خودروی دو نفره اختراعی اینجانب با عرض 85 سانتی متری ( جای کم برای پارکینگ ) در سه مدل 1- تک سیلندر بنزینی 2- شارژی 3- هیبریدی می تواند با مشخصات فوق الذکر شده ، کمک شایانی در جهت حل مشکلات ذکر شده بنماید .

برای آموزش یافتن TxID تراکنش های رمز ارز اینجا کلیک کنید .

ضمنآ خیرین و نیکوکارانی که بالاتر از مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ هزار تومان حمایت مالی نموده اند می توانند از ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال تخفیف در زمان فروش خودرو بهره مند شوند .

باشد که در این امر خیر باعث ایجاد اشتغال هموطنان عزیز و گرامی شده و باعث کاهش فقر و فساد اجتماعی گردد . کمک های هر چند اندک شما می تواند گامی بلند جهت رسیدن به این اهداف گردد و دل خانواده ای را شاد گرداند .

اهداف منطقه ای ما حفظ محیط زیست ، کاهش آلودگی هوا ، ترافیک ، مصرف سوخت ، بیکاری  و … با ایجاد زیرساخت های تولید خودروی اختراعی ( به شماره ثبت طرح صنعتی 17485 ) و ( جواز تآسیس 1313800 تولید سالیانه 6000 عدد ) دو نفره تحت لیسانس ایران اسلامی می باشد . ( این خودروی اختراعی هزینه سوخت یک ماشین چهار سلندر را به یک سیلندر کاهش می دهد با عرض 85 سانتی متری مشکل ترافیک و پارکینگ را حل می کند . سیستم متجرک آن می تواند در سه مدل ( بنزینی ، شارژی ، هیبریدی ) باشد ضمن اینکه قیمت و هزینه تعمیر و نگه داری بسیار کمتر از یک ماشین است از هر 30 الی 40 خودروی موجود در خیابان شهر ها که رفت و آمد می کنند دارای یک سرنشین و یا دو سرنشین است  که همین کار را این خودرو انجام می دهد . اثرات زیست محیطی آنهم در زندگی مردم نقش بسزایی دارد . ( مرگ و میر روزانه 400 نفر در تهران بر اثر آلودگی هوا ) همین قدر بدانید که هر چه بر تعدادخودروهای موجود در شهر افزایش یابد ( تولید روزانه 6000 عدد ) تآثیر آنرا در محیط زیست به صورت سیل ، خشکسالی رودخانه ها و چشمه ها ، فرونشست زمین و در نتیجه مهاجرت از روستا به شهرها ، از تولید کننده به مصرف کننده ( در نتیجه افزایش قیمت خدمات و کالاها ) و … شاهد خواهیم بود . کمک های شما در جهت تولید این خودرو هم به صنعت خودروسازی مستقل از لیسانس خارجی کمک می کند ( صادرات به کشورهای همسایه و خاورمیانه ) و هم کمک به صنایع وابسته رونق می دهد . بسیاری از دوستان اعم از آقایان دکترین ، مهندسین و عموم مردم از دیدن طرح حقیر اظهار شادمانی و خوشحالی نمودند و از اینکه از این طرح مسؤلین هیچگونه حمایتی نمی نمایند اظهار تآسف می خورند به خاطر همین بنده را بر آن داشت تا شخصآ سایتی را با هزینه شخصی جهت اینکارراه اندازی نمایم .  به امید آن روزی که شاهد افتتاح این پروژه به واقع ملی شویم که باعث ایجاد انگیزه در جوانان کشورمان باشیم . و به این باور برسیم که ( ما می توانیم ) منتظر کمک های بیدریغ شما هستم . و این بستگی به کرم شما دارد . این گوی و این میدان ( یکی برای همه ، همه برای یکی )

حساب شرکت کشت و صنعت صدف زرین کوه (۰،۳۲۹،۵۰۷،۰۰۳،۰۰۳) و یا شناسه شبا حساب متمرکز ( IR۲۰۰،۱۷۰،۰۰۰،۰۰۰،۳۲۹،۵۰۷،۰۰۳،۰۰۳ ) بانک ملی ایران

( گروه صنعتی خودروی Life )

ارتباط از طریق واتساپ با مدیریت : ( 989367550722+ )(کلیک کنید )

ارسال SMS به مدیریت : ( 989373815460+ )